måndag 15 mars 2010

Födelsedagsyra!

Nu har årets födelsedagsyra börjat och först ut var mellangrabben, som idag blev officiell 6-åring! Snart blir det dax för skolan, sen körkort, egen lägenhet, fru å barn... HJÄLP!! Vart tar tiden vägen?? Mammas lille 'mys' får allt stanna hemma nåååågra år till... (vaddå separationsångest?!? *visslar förstrött*) Nu gäller det att ladda om batterierna tills på torsdag, då är det sambons tur att fylla år. Nya planer, nytt kalasande, sen en panikartad andhämtning till innan äldsta grabben har födelsedag! *PUST!* Tur att lilljäntan inte "ploppade ut" förrän i april... Men med påsken mitt i allt, å scrapmässan i Hbg plus en massa nya rehab.planer för mig, så är det ganska fullt upp ändå, tycker jag!


Jo alltså, idag fick jag höra ngt som jag väntat på läääääänge!! Min läkare har inte brytt sig nåt vidare de senaste åren, men nu när Ängelholm har satt ihop ett sproilans rehabteam då har han vaknat till! Fr.o.m. måndag ingår jag i detta team i 6-8 veckor. Målet är att fokusera intensivt på patienter med långvarig smärta som liksom hamnat "i kläm". Perfekt! tycker jag. Kunde inte regeringen ha kläckt denna briljanta idén för ett år sen, eller nåt... *grrr*
Men bättre sent än aldrig!


Ja nu händer det ju MASSOR i mitt liv och det är ju jättekul och spännande. Men... (för det finns ju nästan alltid ett 'men') ...hur ska jag då ha tid över att scrappa?? *snyft* Å jag som ville vara igång med ångan uppe när Oskarsscrappen hägrar. Nu vet jag inte om jag har tid nog att varva ner å fokusera på mitt skapande.. Men vad är det dom säger.. "Det får bli som det blir, när det inte blev som det skulle"...


So long my friends,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar